Usatysfakcjonowany etatowiec działa efektywniej . To slogan, jednak nastroju który widać w przedsiębiorstwie nie wolno bagatelizować. Gdy bywa nieprzyjemny, pojawia się retencja, pracownicy nie są skuteczni , a niedostatek zaangażowania w zadania przynosi koszty przedsiębiorstwu. W jaki sposób w takim razie zatroszczyć się o wesołą firmę? Zapewniając zatrudnionym od czasu do czasu odrobinę zabawy. Na przykład dzięki organizacji rozrywki teambuildingowej w postaci gry terenowej. Dlaczego gry miejskie to dobry sposób na event dla teamu? Po pierwsze z powodu tego, że są nietypową formą zabawy. Większość instytucji w obszarze imprez dla załogi wybiera takie aktywności jak laserpaintball, grill , bilard. Pracownicy bywają już znudzeni stale takimi samymi formami imprez . Gra miejska event marketingGra terenowa to novum – co pozwala ich zachwycić i pozwala na udział w nietuzinkowym formie spędzania czasu. Gry miejskie to też aspekt budowania zespołu. Zamiast tradycyjnego warsztatu, który często jest ponadplanowo planowany przy okazji integracji dla pracowników, elementy dynamiki zespołu i treningu związanego z otwartością i rozwiązywaniem problemów można włączyć w grę treasure hunting . Zespoły ani nie zorientują się, że dzięki wspólnym taskom i rywalizacji pomiędzy drużynami zacieśnią się więzy w zespole, a pracownicy mocniej się poznają. Gry miejskie umożliwiają również na dobranie tematu do indywidualnych oczekiwań pracowników i samej firmy. Problemy są w stanie być oparte o wartości organizacji, wykorzystywać kulturę firmy, dla której integracja jest opracowywana. Zabawy terenowe firma może wykorzystać nie tylko przy okazji zabawy dla pracowników – ta forma eventu sprawdza się świetnie także jako opcja tworzenia employer brandingu pracodawcy, opcja reklamy korporacji albo jej usług, zabawa dla współpracowników firmy.